Dziś zgłosiła się do mnie pani Patrycja z Krakowa. Pani Patrycja chciała
wysłać deklarację ZUS przez internet, ale bez ustanie wyskakiwał błąd połączenia.
Sprawa wygląda na prostą: wchodzimy na odpowiednią stronę,
logujemy się i przygotowujemy dokument. Problem pojawił się, gdy
doszło do próby wysłania dokumentu. Pani Patrycja nie chciała
czekać w kolejce na pocztę, więc zadzwoniła do mnie, aby pomóc
jej w tym problemie.
![]() |
Instalator oprogramowania Java |
Interwencja polegała na doinstalowaniu odpowiedniej wersji pakietu
Java, dostępnego na stronie www producenta.
W prosty sposób można sprawdzić, czy na komputerze jest
zainstalowana Java. Producent udostępnia aplikację, która sprawdzi
czy mamy zainstalowane środowisko, ponadto poda nam wersję tego
oprogramowania. Dzięki temu w prosty sposób można przeprowadzić
diagnozę.
W tym przypadku, środowisko nie było zainstalowane. Po pobraniu
odpowiedniej paczki, wszystko było gotowe.
Cała naprawa trwała 15 minut, a co najważniejsze –Klientka Patrycja
oszczędziła około godziny na dojazd na pocztę i kolejki, dzięki skorzystaniu z usługi taniego serwisu 24 działającego na terenie Krakowa i okolic.
ZADZWOŃ 886-749-149
To Pani Patrycja musi być mega zadowolona i szczęśliwa ze świadczonych przez Pana usług :D
OdpowiedzUsuń